Miasto

OSWE

Siedziby:
Serce Oddziału Samoobrony Wolnej Europy. 
Budynek nazwany pieszczotliwie "Pszczółką"- przyczyny: bliżej nieznane.

Siedziba administracji OSWE. 
Aktualnie trwają jednak prace remontowe, a dostęp jest ograniczony. Uwaga na spadające krzesła!


Laboratoria i pokoje testowe:
Laboratorium nr 322 - badanie mutantów

Pokój testowy nr 539 - sprawdzanie skuteczności broni biologicznych w środowisku wodnym

Pokój testowy nr 4325 - zastosowanie łodzi podwodnych do szukania niebezpiecznych mutantów

Pokój testowy nr 2 - użycie energii (tajemnica kontynentalna jakiej) do zasilania miasta

Pokój testowy nr 4234 - projekt "Dziedzictwo Tesli" (ściśle tajne)

Pokój testowy nr 765 - projekt "Dysk" (ściśle tajne)

Laboratorium nr 82 - badanie genetycznie zmodyfikowanych roślin


Żołnierze i maszyny:
Kombinezon typu A - przeznaczony dla żołnierzy strzegących granic.

Kombinezon typu B - lekki i niezwykle wygodny, stworzony z myślą o misjach specjalnych.

Kombinezon typu C - zaprojektowany na potrzeby łowców.

Kombinezon typu D - najnowszy model przeznaczony do zmasowanych ataków.

Czołgi terenowe "Niedźwiedzie" wyposażone w karabiny, wyrzutnie i broń masowego rażenia.

Szperacze, inaczej "Karaluchy"; przeczesują wysypiska śmieci i wąwozy w poszukiwaniu ukrywających się przestępców.

Używane jeszcze podczas wojny "Skorpiony" to szybkie roboty, o słabej, ale niezwykle precyzyjnej broni.

Poduszkowce transportowe, bez żadnej fajnej ksywki.

Kuzyni "Karaluchów" działający na ulicach miasta.

Broń znaleziona w siedzibie pustynnych bandytów; wciąż poddawana testom - ksywka "Jeż".

"Pisanka" projekt ściśle tajny!

"Czyściciele" używani są przy otwartych konfliktach i szturmach OSWE.

UGE-7-71 bada miejsca zbrodni, samodzielnie analizując poszlaki i sprawdzając odciski paców, przez co średnio po 5 minutach jest w stanie wytypować sprawcę (o ile ten oczywiście zostawił po sobie jakikolwiek ślad i figuruje w bazie danych).

Poruszający się na dwóch kończynach "Czerw" w ciągu roku okazał się najbardziej zabójczą i prawie nie do pokonania maszyną niszczącą wszystko na swej drodze.

"Modliszki" dopiero co pojawiły się na rynku i niewiele o nich wiadomo. Kupcy zachwalają je jako: "Idealne dla twojej rodziny!"


DRK

Siedziba:
Dawna dzielnica handlowa "Promień szczęścia"

"Plac Patriotów"

Żołnierze:
Maski z szerokim uśmiechem - nabazgranym krwisto czerwoną farbą - to znak rozpoznawczy wschodnich wojowników.

Typowy kontroler misji.


PW

Siedziby:
"Fabryka Marzeń"

Dworzec: "Przedsionek Nieba"

Żołnierze:
Dwie maski gazowe...

...i jeszcze jedna...

...a na deser czwarta.


Nieśmiertelni

Siedziby:
Taki tam kompletnie niewidoczny punkt operacyjny, skromnie nazywany "Krzykiem Bestii"

Żołnierze: 
Maski są OBOWIĄZKOWE.

Zanim zostaje się nieśmiertelnym należy przejść odpowiednie szkolenie pod okiem despotycznych zarządców.


Miasto

Bary:
"Raj Ray'a - najlepsze pieczone mutanty na kontynencie! Nie możecie tego przegapić!"

"Pizza & Pasta Giovanniego. Ceny dla każdego!"

"Piwo z dodatkami na każdą kieszeń!"

"Wyspa latawców. Sushi jak u mamy."

Siedziby gangów:
Bracia Bale

Korsarze Pustyń

Mieszkania bogatych:
Osiedle zwane przez pospolitych mieszkańców "Miejscem spoczynku pieniędzy"

Przykładowe mieszkania biednych:
Dom starego Johna "Darmowe sesje psychologiczne! Przyjdź już teraz i rozpocznij swoje nowe życie!"


Ulice i ważne budynki miasta:
Ulica Utraconej Nadziei

Wesołe miasteczko imienia Jamesa Moray'a 

"Przystań zabłąkanych"

Automat Frank'a

Statek "Victoria"

Nawiedzona stacja metra

Przykładowe zmutowane zwierzęta:
Czarni

Cienie

Harpie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz