OSWE
Siedziby:
Serce Oddziału Samoobrony Wolnej Europy.
Budynek nazwany pieszczotliwie "Pszczółką"- przyczyny: bliżej nieznane.
Siedziba administracji OSWE.
Aktualnie trwają jednak prace remontowe, a dostęp jest ograniczony. Uwaga na spadające krzesła!
Laboratoria i pokoje testowe:
Laboratorium nr 322 - badanie mutantów
Pokój testowy nr 539 - sprawdzanie skuteczności broni biologicznych w środowisku wodnym
Pokój testowy nr 4325 - zastosowanie łodzi podwodnych do szukania niebezpiecznych mutantów
Pokój testowy nr 2 - użycie energii (tajemnica kontynentalna jakiej) do zasilania miasta
Pokój testowy nr 4234 - projekt "Dziedzictwo Tesli" (ściśle tajne)
Pokój testowy nr 765 - projekt "Dysk" (ściśle tajne)
Laboratorium nr 82 - badanie genetycznie zmodyfikowanych roślin
Żołnierze i maszyny:
Kombinezon typu A - przeznaczony dla żołnierzy strzegących granic.
Kombinezon typu B - lekki i niezwykle wygodny, stworzony z myślą o misjach specjalnych.
Kombinezon typu C - zaprojektowany na potrzeby łowców.
Kombinezon typu D - najnowszy model przeznaczony do zmasowanych ataków.
Czołgi terenowe "Niedźwiedzie" wyposażone w karabiny, wyrzutnie i broń masowego rażenia.
Szperacze, inaczej "Karaluchy"; przeczesują wysypiska śmieci i wąwozy w poszukiwaniu ukrywających się przestępców.
Używane jeszcze podczas wojny "Skorpiony" to szybkie roboty, o słabej, ale niezwykle precyzyjnej broni.
Poduszkowce transportowe, bez żadnej fajnej ksywki.
Kuzyni "Karaluchów" działający na ulicach miasta.
Broń znaleziona w siedzibie pustynnych bandytów; wciąż poddawana testom - ksywka "Jeż".
"Pisanka" projekt ściśle tajny!
"Czyściciele" używani są przy otwartych konfliktach i szturmach OSWE.
UGE-7-71 bada miejsca zbrodni, samodzielnie analizując poszlaki i sprawdzając odciski paców, przez co średnio po 5 minutach jest w stanie wytypować sprawcę (o ile ten oczywiście zostawił po sobie jakikolwiek ślad i figuruje w bazie danych).
Poruszający się na dwóch kończynach "Czerw" w ciągu roku okazał się najbardziej zabójczą i prawie nie do pokonania maszyną niszczącą wszystko na swej drodze.
"Modliszki" dopiero co pojawiły się na rynku i niewiele o nich wiadomo. Kupcy zachwalają je jako: "Idealne dla twojej rodziny!"
DRK
Siedziba:
Dawna dzielnica handlowa "Promień szczęścia"
"Plac Patriotów"
Żołnierze:
Maski z szerokim uśmiechem - nabazgranym krwisto czerwoną farbą - to znak rozpoznawczy wschodnich wojowników.
Typowy kontroler misji.
PW
Siedziby:
"Fabryka Marzeń"
Dworzec: "Przedsionek Nieba"
Żołnierze:
Dwie maski gazowe...
...i jeszcze jedna...
...a na deser czwarta.
Nieśmiertelni
Siedziby:
Taki tam kompletnie niewidoczny punkt operacyjny, skromnie nazywany "Krzykiem Bestii"
Żołnierze:
Maski są OBOWIĄZKOWE.
Zanim zostaje się nieśmiertelnym należy przejść odpowiednie szkolenie pod okiem despotycznych zarządców.
Miasto
Bary:
"Raj Ray'a - najlepsze pieczone mutanty na kontynencie! Nie możecie tego przegapić!"
"Pizza & Pasta Giovanniego. Ceny dla każdego!"
"Piwo z dodatkami na każdą kieszeń!"
"Wyspa latawców. Sushi jak u mamy."
Siedziby gangów:
Bracia Bale
Korsarze Pustyń
Mieszkania bogatych:
Osiedle zwane przez pospolitych mieszkańców "Miejscem spoczynku pieniędzy"
Przykładowe mieszkania biednych:
Dom starego Johna "Darmowe sesje psychologiczne! Przyjdź już teraz i rozpocznij swoje nowe życie!"
Ulice i ważne budynki miasta:
Ulica Utraconej Nadziei
Wesołe miasteczko imienia Jamesa Moray'a
"Przystań zabłąkanych"
Automat Frank'a
Statek "Victoria"
Nawiedzona stacja metra
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz